گرامیداشت روز کیفیت در مرکز آموزشی درمانی نمازی
هجدهم آبان ماه روز ملی کیفیت با حضور جمعی از مسئولین بیمارستان در دفتر بهبود کیفیت بیمارستان نمازی گرامی داشته شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی، مدیر بیمارستان ضمن تبریک این روز گفت: حرکت به سوی نظام کیفیت جامع، اهداف متعالی همچون افزایش رضایت مشتری، افزایش مشارکت کارکنان، بهبود مستمر، دستیابی به نتایج پایدار مالی و اقتصادی از اصول مهم کیفیت در جامعه است.
«مهدی خان سالار» در ادامه ضمن تشکر از تلاشهای انجام شده در راستای ارتقاء کیفیت در بیمارستان افزود:
این شناخت که کیفیت به عنوان مهمترین عامل استراتژیکی موفقیت در سازمان ها می باشد، باعث تغییر تفکر نسبت به تعریف محدود از مفهوم کیفیت شده است و اهیمت فعالیت های صورت گرفته در این راستا روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.
نظر دهید