نشست صمیمی مدیر خدمات پرستاری بیمارستان نمازی با کارکنان اتاق عمل؛ همبستگی برای ارتقاء خدمترسانی
مدیر خدمات پرستاری بیمارستان نمازی در نشستی صمیمی با کارکنان اتاق عمل، بر رسیدگی به دغدغههای کارکنان و ارتقا خدمات پرستاری تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی، مدیر خدمات پرستاری بیمارستان، در ابتدای این نشست ضمن ابراز تأسف عمیق نسبت به شهادت جمعی از نخبگان، فرماندهان ارشد کشور و هموطنان عزیز، این رویداد غمانگیز را تسلیت گفت.
«آزیتا طباطبایی» هدف اصلی این جلسه را بیان نکات مهم و شنیدن مشکلات کارکنان عنوان کرد و افزود: این نشست فرصتی فراهم آورد تا در فضایی صمیمی، دغدغههای همکاران مان را بشنویم و به سوالات آنها پاسخ دهیم. ما همواره تلاش میکنیم تا با برطرف کردن موانع، شرایط بهتری برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران فراهم آوریم.

او در این نشست به تشریح مباحث مهمی از جمله تعرفههای پرستاری، قوانین ارتقای بهرهوری و لزوم داشتن بیمه مسئولیت پرداخت؛ و در پاسخ به سؤالات مطرح شده از سوی کارکنان، اطلاعات و راهنماییهای لازم را ارائه داد.

طباطبایی در پایان، این نشست را نمادی از همبستگی، همفکری و انگیزهبخشی برای ادامه خدمت بهتر به بیماران دانست و از حضور فعال همکاران در این جلسه قدردانی کرد. وی خاطرنشان کرد: نظرات و پرسشهای سازنده همکاران، چراغ راه آینده مجموعه برای بهبود مستمر خواهد بود و ما قدردان این همراهی هستیم.
نظر دهید