• 1405/04/02
  • - تعداد بازدید: 37
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مرکز آموزشی، درمانی نمازی

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، استقرار ایستگاه سیار انتقال خون در بیمارستان نمازی

 

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی، ایستگاه سیار انتقال خون استان فارس با هدف تقویت ذخایر خونی و ترویج فرهنگ نذر خون در بیمارستان نمازی مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی، سرپرست مدیریت بیمارستان با اشاره به اهمیت این پویش، اظهار داشت: اهدای خون در ایام محرم، جلوهای از فرهنگ ملی و عاشورایی است که مردم با حضور در پایگاه های انتقال خون، روحیه نوعدوستی و خدمت به همنوعان را به نمایش می‌گذارند.

«نظام قایدی پور»، با تأکید بر نقش حیاتی اهدای خون در نجات جان بیماران، افزود: بیمارستان نمازی همواره آماده همکاری با مرکز انتقال خون استان برای توسعه فرهنگ اهدای خون و تسهیل دسترسی اهداکنندگان است. امیدواریم این مشارکت ها به صورت مستمر ادامه یابد تا هیچ بیماری به دلیل کمبود خون دچار نگرانی نشود.

«عبداله جمشیدی» مسئول بسیج جامعه پزشکی بیمارستان با بیان اینکه این میزان خون، تعهد جمعی کادر درمان و مردم حکایت دارد، افزود: در این پویش مقدار ۱۱ هزار سی‌سی خون جمع‌آوری شد که می‌تواند نقش مؤثری در تأمین نیازهای خونی استان ایفا کند.

 

  • گروه خبری : اخبار واحدها,تازه های خبر
  • کد خبری : 155486
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید