• 1402/10/18
  • - تعداد بازدید: 247
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید کارشناسان و ارزیابان وزارت بهداشت برای بررسی استقرار استانداردهای بیمارستان دوستدار کودک از مرکز آموزشی درمانی نمازی

کارشناسان و ارزیابان وزارت بهداشت برای بررسی استقرار استانداردهای بیمارستان دوستدار کودک از بیمارستان نمازی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی، دکتر «احمد حسین زاده» رییس بیمارستان در نشست ابتدایی این بازدید ضمن خوش آمدگویی به ارزیابان از آمادگی این مرکز درمانی برای بهره گیری از نظرات و پیشنهادهای موجود خبرداد.

 

سپس «لیلا هاشمی زاده» مدیر خدمات پرستاری بیمارستان به ارایه گزارش کاملی از ده اقدام دوستدار کودک با هدف بیمارستان دوستدار کودک در بیمارستان نمازی پرداخت و مستندات موجود در این زمینه را تشریح کرد.

 

 

در ادامه عضو کمیته کشوری ترویج تغذیه با شیر مادر با اشاره به جایگاه بیمارستان نمازی در حوزه درمان کشور به سوابق ارزنده اساتید و فعالیت های این مرکز به نیکی یاد کرد.

دکتر «خلیل فریور» در ادامه در خصوص زیرساخت های لازم از جمله آموزش دستیاران و دیگر گروه های آموزشی در همین راستا سوالاتی را مطرح کرد.

 

 

سپس دکتر « نیما مهدی زادگان » مدیر گروه بخش کودکان دانشگاه علوم پزشکی توضیحاتی در خصوص موارد حایز اهمیت در آموزش فراگیران برای آشنایی بیشتر با مبحث تغذیه با شیر مادر را عنوان کرد.

در پایان برنامه ترویج تغذیه با شیر مادر که یکی از اولویت های بیمارستان بوده و اقدامات زیرساختی، آموزشی و توانمندسازی در راستای استقرار استانداردهای بیمارستان دوستدار کودک توسط ارزیابان وازرت بهداشت و هیئت همراه در بخش های مختلف بیمارستان انجام گرفت.

 

  • گروه خبری : تازه های خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92736
کلیدواژه