• 1402/10/24
  • - تعداد بازدید: 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
هم اندیشی کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مسئولین مرکز آموزشی درمانی نمازی در راستای توسعه فعالیت های گردشگری سلامت

کارشناسان اعزامی از بیمارستان های الزهرا (س)، عیسی بن مریم (ع) و امام موسی کاظم (ع) اصفهان با حضور در مرکز آموزشی درمانی نمازی از اقدامات این مرکز در راستای توسعه فعالیت های گردشگری سلامت و هماهنگی های بیمارستانی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نمازی، مدیر بیمارستان طی نشستی که در آغاز این بازدید در دفتر مدیریت تشکیل شد ضمن خوش آمد گویی به کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به تشریح فعالیت های بیمارستان نمازی در خصوص نحوه پذیرش، فعالیت ها و اقدامات این مرکز در حیطه دپارتمان بیماران بین‌الملل( IPD)  پرداخت.

 

 

«مهدی خان سالار» همچنین به فرآیند های قانونی مرتبط با مبحث گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: از آنجاییکه فرآیند حضور گردشگران سلامت علاوه بر ارائه خدمات درمانی نیازمند دیگر خدمات از جمله اقامت و ترانسفر نیز می باشد در حال حاضر فقط بحث درمان در حیطه اقدامات این مرکز می باشد و دیگر خدمات از طریق رابطین گردشگری به این مراجعین ارائه می گردد.

 

 

در ادامه «نیلوفر قهاری» کارشناس دپارتمان بیماران بین‌الملل بیمارستان عیسی بن مریم (ع) اصفهان، خواستار انتقال تجارب مسئولین واحدهای مختلف بیمارستان نمازی در خصوص پذیرش، فرمت پرونده و مسایل مالی بیماران  بین الملل شد و مسئولین حاضر در نشست به پرسش های مربوطه پاسخ دادند.

 

 

در پایان این نشست کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از واحد مالی و دفتر بهبود کیفیت برای آشنایی بیشتر با جزییات و فرآیندهای مرتبط بازدید بعمل آوردند.

 

  • گروه خبری : تازه های خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 93073
کلیدواژه