• 1402/11/01
  • - تعداد بازدید: 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نشست مسئولین مرکز آموزشی درمانی نمازی

نشست مسئولین مرکز آموزشی درمانی نمازی با محوریت آشنایی با بیماری‌های عفونی، تقدیر از فعالان پویش سلامت و دانشکاران برتر کمیته مدیریت دانش برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نمازی: مدیر بیمارستان در این نشست با اشاره به تأثیر گذار بودن پویش ملی سلامت و اهمیت پیگیری و آموزش به بیماران از برگزار کنندگان پویش ملی سلامت تقدیر کرد.

«مهدی خان سالار» در ادامه به مؤثر بودن ارائه نظرات و پیشنهادات کارکنان در ارتقا فرآیندها پرداخت و گفت: ثبت ایده ها در سامانه ایده، گره گشای مشکلاتی است که ممکن است روزانه مراجعین و کارکنان با آن روبرو باشند و این کار، گام موثری در حل مشکل باشد.

 

 

او با تقدیر از «میترا کیانی» مسئول واحد فناوری اطلاعات سلامت و  «اکبر رستگار» کارشناس حسابداری به عنوان دانشکاران برتر سه ماهه دوم و سوم سال 1402 که به ارتقا فرآیند واحد خود کمک شایانی کردند از سایر کارکنان برای ثبت ایده ها دعوت بعمل آورد.

در ادامه «اشرف معماری زاده» سوپروایزر آموزش سلامت گزارشی از تعداد مراجعین و خدمات انجام شده در غرفه پویش ملی سلامت در بیمارستان ارائه داد.

 

 

همچنین «آزاده نوئی» دبیر کمیته مدیریت دانش در خصوص ثبت ایده ها در سامانه ایده و ایده های ارائه شده توسط دانشکاران برتر سه ماهه دوم و سوم سال 1402 توضیحاتی ارائه داد.

در پایان دکتر «امیر رودگری» متخصص بیماریهای عفونی در خصوص بیماری اچ پی وی، راههای انتقال و پیشگیری از این بیماری نکاتی را عنوان کرد. این برنامه با هماهنگی دفتر کنترل عفونت بیمارستان در راستای افزایش سطح آگاهی مخاطبین برگزار شد.

 

  • گروه خبری : تازه های خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 93423
کلیدواژه