• 1402/10/10
  • - تعداد بازدید: 197
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ادامه گام های جهاد تبیین در بیمارستان نمازی

نشست مسئولین بیمارستان نمازی با محوریت گرامیداشت هفته مقاومت و بررسی نقاط قوت و ضعف مانور بحران صبح امروز در تالار اقبال لاهوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نمازی، در این نشست مدیر بیمارستان ضمن تشکر از همکاری واحدهای مختلف در برگزاری آخرین مانور بحران گفت: آمادگی و ممارست در شیوه درست مواجه با حوادث گامی مؤثر در کاهش خطاها و مشکلات حین بحران است سپس با هماهنگی دبیر کمیته بحران و مسئول HSE  بیمارستان ابعاد مختلف این مانور توسط اعضاء تیم حاضر در مانور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

«مهدی خان سالار» در ادامه ضمن گرامیداشت هفته مقاومت یاد و خاطره شهید «حاج قاسم سلیمانی» را گرامی داشت و شهادت مظلومانه سردار دلها را پس از سالها مجاهدت نقطه عطفی در دفاع از ناموس و کیان ایران اسلامی برشمرد.

 

 

سخنرانی معاون سابق سیاسی سپاه فجر به مناسبت هفته مقاومت از دیگر برنامه های نشست امروز جلسه مسئولین بود.

سرهنگ «محمود امیری» با اشاره به سالروز حماسه 9 دی مقاومت و بصیرت مردم در مقابله با فتنه داخلی را علت ماندگاری این روز در ذهن ها عنوان کرد و گفت: منافقان زیرک و نا آگاهی مردم دو عامل اصلی اتفاقات در آن روزها بود و مردم با بصیرت خود برنده این میدان بودند.

 

 

او در ادامه حوادث تاریخی را گواهی بر تسلط خداوند متعال بر پایان همه ماجراها عنوان کرد و گفت: حق هیچ گاه زیر پا نمی ماند و اسلام مکتبی است که مانند شهید سلیمانی را پرورش می دهد که جهان استکبار را به زانو در می آورد.

در پایان این نشست مدیر بیمارستان ضمن تشکر از تلاشهای مهندس «حسین منجذب» مسئول سابق فنی-مهندسی بیمارستان، مهندس «محمد هادی سخنور» را به عنوان سرپرست این واحد معرفی کرد.

 

  • گروه خبری : تازه های خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 92284
کلیدواژه