• 1402/11/04
  • - تعداد بازدید: 139
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نشست تعاملی مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ٣ شیراز با مسئولین مرکز آموزشی درمانی نمازی

نشست تعاملی مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ٣ شیراز با مسئولین مرکز آموزشی درمانی نمازی برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نمازی؛ این نشست پس از پایان مرحله اول همکاری این مرکز در راستای اجرای طرح «حامی باشیم» با تقدیر از نمایندگان محسنین حامی ایتام برگزار شد.

مدیر بیمارستان ضمن ابراز خرسندی از سربلندی محسنین حامی ایتام این مرکز در این طرح، از آمادگی همه جانبه بیمارستان برای دیگر همکاری ها با کمیته امداد امام خمینی (ره)خبر داد.

 

 

 «مهدی خان سالار» در ادامه به اثرات این کار خیر اشاره کرد و گفت: پس از اطلاع رسانی در خصوص جذب حامی ایتام از طریق پرداخت ماهانه مبلغی برای دستگیری از ایتام و نیازمندان و استقرار کارکنان این نهاد در سالن نرگس بیمارستان، علاوه بر اساتید، کارکنان و دانشجویان این مرکز جمعی از مراجعین نیز در این کار خدا پسندانه مشارکت کردند.

 

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ٣ شیراز نیز در این نشست با تشکر از همکاری صمیمانه مسئولین و کارکنان بیمارستان نمازی، طی گزارشی به کمک چهارصد و هشتاد نفر از محسنین ایتام این مرکز و تحت سرپرستی درآوردن یک هزار و ١٢٠ کودک یتیم اشاره کرد و خواستار همکاری مسئولین بیمارستان نمازی برای اجرای مرحله دوم این طرح در روزهای آینده شد.

 

 

«هادی زارعی» همچنین خواستار معرفی قشرهای آسیب پذیر و نیازمند برای ارائه تسهیلات کم بهره به این نهاد شد و در این خصوص بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

 

در پایان مسئولین کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه ٣ شیراز با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از نمایندگان محسنین حامی ایتام و هماهنگی های صورت گرفته توسط «محمد علی آصف» مسئول حراست بیمارستان تقدیر کردند.

  • گروه خبری : تازه های خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 93593
کلیدواژه