• 1402/08/16
  • - تعداد بازدید: 180
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بازدید مدیران مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت از بیمارستان نمازی

مدیران مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت با همراهی جمعی از مسئولان بیمارستان نمازی و تجهیزات پزشکی دانشگاه از روند اجرایی پروژه های در دست احداث و تجهیزات با تأمین اعتبار از بانک جهانی و عاملیت اجرایی سازمان بهداشت جهانی(WHO)بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نمازی، در بازدید از پروژه های (ICERP-AF) که امروز شانزدهم آبان ماه انجام شد، رییس سرمایه گذاری خارجی امور اقتصادی وزارت بهداشت از پیشرفت قابل توجه پروژه های در دست ساخت فضای فیزیکی ام آر آی و آنژیوگرافی قلب بیمارستان نمازی خبر داد و گفت: به زودی دستگاه های مذکور در فضای پیش بینی شده نصب خواهد شد .

دکتر «عطیه صباغیان» در ادامه افزود: تأمین اعتبار این پروژه ها از طریق مرحله دوم وام سازمان بهداشت جهانی (WHO) صورت گرفته است که با پیگیری و نظارت مؤثر مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شیراز و بیمارستان نمازی، با راه اندازی این خدمات، کاهش مدت انتظار و تسریع در نوبت دهی به بیماران منشأ خیری برای مراجعین می باشد.

 

همچنین دکتر «حسین بهبود» رییس سرمایه گذاری داخلی امور اقتصادی وزارت بهداشت هدف از این بازدید را ارزیابی میزان پیشرفت پروژه های عمرانی برای نصب تجهیزات و کاهش مدت انتظار مراجعین برای دریافت خدمات عنوان کرد .

در حاشیه این بازدید میدانی از فضاهای در حال ساخت ام آر آی ، آنژیوگرافی عمومی، اتاق عمل و مرکز جامع سرطان نشستی در خصوص هماهنگی های مورد نیاز و ارائه راهکارهای لازم در تسریع امور برگزار شد و در همین راستا بحث و تبادل نظر صورت گرفت .

 

  • گروه خبری : تازه های خبر
  • کد خبری : 89934
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید