• 1403/05/13
  • - تعداد بازدید: 85
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جمع روابط عمومی های دانشگاه:

فعالیت در حوزه روابط عمومی یک تکلیف خطیر است

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در گردهمایی رابطان روابط عمومی دانشگاه، بر اهمیت فعالیت در این زمینه به عنوان یک تکلیف خطیر، تاکید کرد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نمازی به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» در این آئین که صبح امروز با شرکت رابطان روابط عمومی واحدهای زیرمجموعه دانشگاه برگزار شد، شهادت دکتر «اسماعیل هنیه» مجاهد نستوه جبهه مقاومت فلسطین را تسلیت گفته و گفت: اعتقاد قاطع داریم که خون او در رگ های جوانان ملت های مسلمان جهان، خواهد جوشید و شاهد نابودی جنایتکاران جهان خواهیم بود.

او ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه روابط عمومی دانشگاه در پیشبرد برنامه های راهبردی حوزه سلامت استان، فعالیت در حیطه روابط عمومی را نیازمند شناسایی دقیق مسائل سازمان، انتقال صحیح و به موقع داده های رسانه ای دانست که می تواند در توسعه سازمان، نقش تاثیرگذاری به همراه داشته باشد.

 

 

دکتر هاشمی اصل با اشاره به تاکید حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بر امر انعکاس شایسته رویدادها و دستاوردهای ملی، بر رعایت اصل صحت و صداقت در این زمینه تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ادامه داد: در سه سال گذشته، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در بخش های مختلف دانشگاه از جمله کاهش معوقه های پرداختی و همچنین توسعه پرشتاب پروژه های عمرانی حوزه سلامت در سراسر استان بودیم که همه این دستاوردها حاصل کار گروهی در مجموعه بود و همکاران حوزه روابط عمومی توانستند انعکاس مناسبی از این خدمات داشته باشند و تلاش های ارزشمند و هنرمندانه ای در این زمینه صورت گرفت.

دکتر هاشمی اصل افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران، در قیاس با دیگر کشورها، شرایط ویژه ای دارد و همه ما در کنار یکدیگر ماموریت داریم در اهتزاز هرچه بیشتر پرچمی که حضرت امام خمینی (ره) با تفکر آزادگی برافراشت، سهیم و همراه باشیم.

او همچنین به ایام محرم و قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به عنوان فرصتی برای اندیشه ورزی اشاره کرد که با روشنگری حضرت زینب(س)، این قیام قرن هاست حیات خود را حفظ کرده و فعالیت در حیطه روابط عمومی را نیز هم راستا با این امر و همسو با تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر «جهاد تبیین» عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با تسلیت شهادت دکتر «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، بر اهمیت به روز رسانی دانش کارکنان مجموعه روابط عمومی دانشگاه تاکید کرد.

 

 

مهندس «ابوذر پاریزی» با اشاره به برنامه ریزی برای تداوم کارگاه های آموزشی حوزه روابط عمومی در ایام مختلف سال، از مجموعه روابط عمومی دانشگاه خواست تا در این زمینه مشارکت فعالانه داشته باشند.

او با بیان اینکه این دوره آموزشی با محوریت تازه های خبرنویسی برگزار می شود، تلاش برای بهره مندی از دستاوردهای هوش مصنوعی در زمینه تولید محتوای رسانه ای را یک ضرورت در این زمینه خواند.

 

 

برگزاری دوره آموزش خبرنویسی با حضور «عزیز پورعوض» مدرس حوزه خبر در استان فارس، از دیگر برنامه های این کارگاه آموزشی بود.

 

 

همچنین روابط عمومی های برتر واحدهای زیرمجموعه دانشگاه در سال 1402، در این آیین با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، تقدیر شدند.

 

 

 

 

  • گروه خبری : تازه های خبر
  • کد خبری : 105974
کلیدواژه