• 1402/12/07
  • - تعداد بازدید: 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
درخشش ورزشکاران بیمارستان نمازی در مسابقات استانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی

در مسابقات استانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ورزشکاران بیمارستان نمازی خوش درخشیدند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نمازی، در این دوره از مسابقات که به همت مدیریت تربیت بدنی دانشگاه به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد، مدیر بیمارستان با حضور در سالن برگزاری مسابقات فوتسال، فینال این دوره از بازی‌ها را از نزدیک تماشا کرد.

«مهدی خان سالار» با اشاره به عناوین کسب شده توسط ورزشکاران این مرکز در مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در این دوره از بازی‌ها تیم دو میدانی بانوان بیمارستان با اقتدار بر سکوی نخست ایستاد، همچنین «تیم الف» فوتسال بیمارستان نمازی عنوان نائب قهرمانی مسابقات و « تیم ب» این مرکز از بین بیست تیم شرکت کننده مقام چهارم را کسب کرد.

 

 

او در پایان ضمن تبریک به بازیکنان افتخار آفرین بیمارستان از زحمات و تلاشهای بی وقفه این ورزشکاران و همکاری مسئولین واحدهای مربوطه که شرایط حضور این همکاران را در تمرین ها و مسابقات فراهم کردند تشکر کرد.

شایان ذکر است تیم دو و میدانی بیمارستان نمازی را خانم ها «ناهید حسینی» ، «گیتا مختاری»، « الهام علیپور » و « فاطمه زوری» با سرپرستی « نجمه ریاستی» تشکیل داده بود.

 

 

همچنین «تیم‌الف» فوتسال بیمارستان متشکل بود از آقایان :«مهرزاد بهبودی»، «احسان احمدی»، «پیمان  ثریا»، دکتر «مهدی کلانی»،  «مهدی رفیعی»، «صابر جمشیدی»، «ایمان فرح بخشیان»، «مجتبی پورخسروانی»، «مصطفی پورخسروانی»، «مهدی پاکدل»، «ایمان صبوحی کیا» و «رضا زارع» با مربیگری «مرتضی جمالی» و سرپرستی «محسن‌کهدویی»

 

 

 

  • گروه خبری : تازه های خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 95724
کلیدواژه