• 1402/10/03
  • - تعداد بازدید: 207
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بررسی فرصت های پژوهشی بیمارستان نمازی در جلسه مسئولین

به مناسبت هفته پژوهش طی جلسه مسئولین بیمارستان نمازی فرصت های پژوهشی این مرکز بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان نمازی، رئیس بیمارستان ضمن تبریک هفته پژوهش از تلاشها و زحمات کارکنان واحد پژوهشهای بالینی بیمارستان تقدیر کرد.

دکتر «احمد حسین زاده» همچنین خواستار مشارکت و تعامل سایر واحدها در انجام پژوهش های بالینی با تأکید بر پژوهشهای کاربردی و مداخله ای به عنوان راهکاری در حل مشکلات بیمارستان و استفاده از ظرفیت موجود شد.

 

 

سپس دکتر «معصومه قدوسی جوهری» مسئول مرکز پژوهشهای بالینی بیمارستان با اشاره به افتخار آفرینی این مرکز و کسب رتبه اول طی چندین سال متوالی در بین مراکز پژوهشی کشور از زحمات کارکنان این مرکز و حمایت های مسئولین دانشگاه و بیمارستان تشکر کرد.

در ادامه مدیر داخلی مرکز پژوهشهای بالینی با ارائه گزارش کاملی از عملکرد این مرکز گفت: رشد و توسعه بدون آگاهی به دست نمی آید و این آگاهی چراغ راهی شد تا طی پانزده سال گذشته با تلاش تک تک کارکنان و در راستای اهداف والای مرحوم حاج «محمد نمازی» که ارتقاء سلامت جامعه است با انجام تحقیقات کاربردی جزو مراکز برتر پژهشی کشور و هشت سال رتبه یک بین 92 مرکز پژوهشی از سراسر کشور باشیم.

 

دکتر «مریم غلامی» همچنین به نقش موفقیت های این مرکز در رتبه اعتبار بخشی آموزشی و سربلندی در دیگر ارزیابی های صورت گرفته اشاره کرد و افزود: راه اندازی واحد توسعه تحقیقات کاربردی بیمارستان( R&D)  نیز یکی دیگر از فرصت های موجود برای انجام تحقیقات کاربردی، ارائه و توسعه ابداعات و اختراعات است که نشانگر بها دادن به سرمایه فکری و صاحبان ایده می باشد و این مرکز آماده ارائه خدمات به همکاران در تمامی مراحل انجام امور پژوهشی از جمله نوشتن پروپوزال و مشاوره های آماری تحت نظر اساتید و متخصصین پژوهشی می باشد.

 

  • گروه خبری : تازه های خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 91894
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید