• 1402/09/22
  • - تعداد بازدید: 323
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
درخشش بانوان ورزشکار بیمارستان نمازی در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

بانوان ورزشکار بیمارستان نمازی که در معیت تیم آمادگی جسمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سومین المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شرکت داشتند موفق به کسب مقام قهرمانی این مسابقات شدند.

 به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی: مدیر بیمارستان ضمن تبریک این موفقیت گفت :از جمع پنج بازیکن اعزامی تیم آمادگی جسمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به این دوره از مسابقات چهار بازیکن را، ورزشکاران بیمارستان نمازی تشکیل داده بودند که مایه افتخار مجموعه بزرگ نمازی است.

 

«مهدی خان سالار» در ادامه افزود :در دوران همه گیری کرونا سالن ورزشی این مرکز به عنوان بیمارستان پشتیبان و مدتی به عنوان پایگاه واکسیناسیون در خدمت مراجعین بود، اما علیرغم این تعطیلی طولانی ورزشکاران این مرکز با همت بلند خود بلافاصله پس از اتمام آن دوران سخت تمرین های ورزشی خود را از سر گرفتند.

در این دوره از مسابقات تیم آمادگی جسمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش تیمی با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بازیکنان اعزامی به این مسابقات از بیمارستان نمازی خانم ها «ناهید حسینی»، «گیتا مختاری»، «راضیه ارجمندی» و  « فاطمه زوری» بودند که در بخش انفرادی نیز خانم «ناهید حسینی» موفق به کسب مقام نائب قهرمانی در رده سنی خود شد.

«ساجده پشوتن» دیگر عضو این تیم، «خدیجه مصلایی نژادفرد» به عنوان مربی و «مریم منابری» به عنوان سرپرست تیم آمادگی جسمانی دانشگاه را تشکیل می دادند.

  • گروه خبری : تازه های خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 91406
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید