مرکز آموزشی، درمانی نمازی
برگزاری آیین معنوی زیارت عاشورا در مسجد محمد رسول الله (ص) بیمارستان نمازی
مراسم معنوی زیارت عاشورا، طبق سنت هر ساله و در ایام دهه اول محرم، با حضور جمعی از مسئولان، کارکنان و مراجعان بیمارستان نمازی در مسجد محمد رسول الله (ص) برگزار شد و شرکتکنندگان از برکات این محفل نورانی بهرهمند شدند.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی، «نظام قایدیپور» سرپرست مدیریت بیمارستان با تأکید بر اهمیت برگزاری این آیین معنوی گفت: مراسم زیارت عاشورا همه ساله در دهه نخست ماه محرم در مسجد محمد رسول الله (ص) بیمارستان برگزار میشود و خوشبختانه مورد استقبال کارکنان، مراجعان و همراهان بیماران قرار میگیرد. این محافل معنوی علاوه بر تقویت روحیه همدلی و معنویت، فرصتی ارزشمند برای دعا در حق بیماران، طلب تعجیل در ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورایی است.
وی افزود: در این مراسم، شرکتکنندگان ضمن عزاداری در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از فضای معنوی ایجاد شده بهرهمند شدند و برای سلامتی و موفقیت خدمتگزاران نظام سلامت دعا کردند.
نظر دهید